Welcome...

Welcome...

Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ BLOGGERS!

Μέσα απο την ελάχιστη πορεία μου στο blogοδιαδύκτιο, είδα και γνώρισα όμορφους και ευγενικούς ανθρώπους, πρωτόγνωρους πολιτισμούς, απίστευτες κουλτούρες, συγκλονιστικές εικόνες, όμως και πολλούς αξιόλογους καλλιτέχνες με εξαιρετικό ταλέντο, υπέροχες δημιουργίες, αλλά και πανέμορφα blogs!!!
Οφείλω να ομολογήσω οτι δεν υπάρχουν άσχημα blogs, διότι το κάθε ένα, απο το πιό απλό εως το πιό σύνθετο και απο το πιό ασπρόμαυρο εως και το πιό πολύχρωμο, με οτι αυτό συνεπάγεται, έχουν κάτι να πουν, κάτι να διηγηθούν, κάτι να παρουσιάσουν, κάτι να ομολογήσουν, κάτι να διδάξουν!!! Επομένως σε όλα τα blogs αξίζει ενα μεγάλο μπράβο και ενα αξιόλογο βραβείο!! Το παρακάτω λοιπόν βραβείο, χαρίζεται σε όλα τα blogs χωρίς εξαίρεση (εκτός απο τα blogs με κάθε είδους ακατάλληλο για ανηλίκους περιεχόμενο και θεματολογία!!!) και ο κάθε καλλιτέχνης, μπορεί ελεύθερα να το παραλάβει!!!
Είναι απο την ταπεινότητά μου ένα ελάχιστο δώρο, που το συνοδεύει ένα μεγάλο ευχαριστώ, για όλα όσα έχω διδαχθεί και όσα μαθαίνω κάθε μέρα, μέσα απο τις γνώσεις σας, τις εμπειρίες σας, το ταλέντο σας, την φαντασία σας, τα μάτια και τις εικόνες σας, τα βιώματά σας,  την καθημερινότητά σας, την ευγένεια της ψυχής σας!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
ΜΕ ΤΙΜΗ
Χαριτίνη Ιωαννίδου
Angel in Art...

19 σχόλια:

myStickland είπε...

σε καταλαβαίνω. έτσι αισθάνομαι και εγώ...

με χαρά θα παραλάβω (πρώτη) το λαμπερό σου βραβείο! Συνέχισε να μοιράζεσαι μαζί μας :)

Marie-Anne είπε...

Με μεγάλη χαρά θα πάρω κι εγώ το βραβείο σου Χαριτίνη μου! Χαίρομαι να βλέπω τις ωραίες δημιουργίες σου. Καλή συνέχεια ! Σου εύχομαι μια καλή Κυριακή !

Χαριτίνη είπε...

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΟΙΒΑΙΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΑΣ!!! ΣΑΣ ΦΙΛΩ!

Ευτυχία είπε...

Πολυαγαπημένη μου αδελφούλα,είσαι τόσο μεγάλη ψυχή που δεν θα μπορούσες να αφήσεις κάποιον παραπονεμένο, η καρδιά σου μεγάλη, με πολύ αγάπη για όλους, ότι είσαι καλλιτεχνάρα αυτό φαίνεται!!!! είσαι ένα εργοστάσιο παραγωγής τέχνης με ότι και να ασχοληθείς,είναι λοιπόν τιμή ένα βραβείο από σένα!!!!Θα πάρω κι εγώ το δικό μου βραβείο το 3ο στη σειρά, που όπως γνωρίζεις καλά είναι ο αριθμός μου.Ευχαριστώ πολύ Άγγελέ μου της Τέχνης!!!Να είσαι πάντα καλά. Πολλά φιλιά !
Angel's Chic Dreams

Ανώνυμος είπε...

Ευχαριστούμε πολύ πολύ! Να είσαι καλά, να μας γεμίζεις όνειρα και φαντασία μέσα απο τις δημιουργίες σου!...
Φιλάκια για μια όμορφη εβδομάδα!

Patricia είπε...

felicitaciones!!

un abrazo!

KaPaworld είπε...

Θα το παραλάβω το βραβείο παρόλο που είμαι φρέσκια blogger ψάρακας...Ομως έτσι όμορφα που τα λες, καταλαβαίνω ότι είμαι ίσως και εγώ μέσα σε όλους αυτούς που μπορεί να εννοείς αν και έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.

Sophie είπε...

Χαριτίνη μου καλησπέρα πανέμορφο το δωράκι σου!!!!Θα το πάρω και εγώ να στολίσω το σπιτάκι μου!!!Σου εύχομαι μια καλή και δημιουργική εβδομάδα.Φιλάκια!!!!

Elenfly είπε...

Τέλειο θα γεμίσω βραβειάκια αυτό το μήνα ευχαριστώ Χαριτίνη! πέρνα και εσύ απο το δικό μου να διαλέξεις κανένα βραβειάκι http://agelini.blogspot.com/2011/11/two-awards.html

Χαριτίνη είπε...

ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΟΓΙΑ ΣΑΣ!!! ΕΙΣΤΕ ΟΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!

Sophie είπε...

Xαριτίνη μου καλησπέρα!!!!Πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις ένα βραβείο!!!Φιλάκια!!!

Αγγελική είπε...

Τι ρομαντικό μπλόκ!
Την καλημέρα μου με τις ευχές μου για ένα όμορφο Σ/Κ

Χαριτίνη είπε...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΑΙΡΗ!

issallos είπε...

Nωρις την πρωϊα
πιπτει το πουσι
τα ανθη ανθουσει
μα δυστυχώς καποια εδω τα μαδουσει...
σταματα να μαδας τα λελουδα καλε,εχει και η καθαρίστρια απεργεια....λεμε!!!

Περασα απο αβρότητα... ελπιζοντας να μην σε πειραξει το ποιητικο μου λογοπαιγνιο....
Keep Blogging..................

Sol e Lua de Kaya είπε...

Parabéns!!!!
Beijos de estrelas.
Lua.

Lapislazuli είπε...

La ternura que emana este lugar es un premio, pero me llego el regalo como recuerdo. No comprendo una palabra de tu idioma, gracias al trductor me puedo comunicar. Felicitaciones y gracias

Esperanza✿⊱ είπε...

Que lindo!!!! pues me encanta...gracias Charitina ...Angel in art!!!!

Ανώνυμος είπε...

Hi there, I check your new stuff daily. Your writing style is witty, keep up the good work!



Look into my web page: ranger forum

Ανώνυμος είπε...

What's up to all, how is all, I think every one is getting more from this web site, and your views are nice in support of new viewers.

Here is my website - fat loss factor review