Welcome...

Welcome...

Αναγνώστες

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ!!

Καλησπέρα καλησπέρα..και Χρόνια Πολλά σε όλον τον κόσμο..!!!
Αν και το τελευταίο διάστημα..είναι αλήθεια..ότι έχω χαθεί από το πολυαγαπημένο μου Blog..το γεγονός είναι ότι δεν έχω..καμία μα καμία διάθεση για δημιουργία..εώς θα έλεγα.. ότι έχω χάσει και την έμπνευσή μου..!! Γιαυτό φυσικά..και δεν κάνω και αναρτήσεις..!!! Θέλετε λίγο η γενική κατάσταση που επικρατεί γύρω μας..Θέλετε λίγο η πιο προσωπική..το αποτέλεσμα τους είναι το ίδιο και το αυτό..!! Όπως και να χει όμως..όλα έρχονται και παρέρχονται..!! Το ζητούμενο όλων μας νομίζω.. χωρίς εξαίρεση..είναι να είμαστε καλά..να έχουμε υγεία..και καλή καρδούλα..!!

ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΟΜΩΣ..!!

Υπάρχουν κάποιοι Άνθρωποι στην ζωή μας...Άνθρωποι με Α κεφαλαίο..!! Άνθρωποι σπάνιοι..μοναδικοί..που αξίζουν πολλά..!!! Αυτοί συνήθως οι άνθρωποι..είναι και οι περισσότερο ανιδιοτελείς..διότι είναι εκείνοι που σου προσφέρουν τα περισσότερα..και δεν σου ζητούν τίποτα..!! Μόνο την Αγάπη σου..!! Και δεν σας μιλώ απαραίτητα για Αγάπη Ερωτική.. αλλά για Αγάπη φιλική..Αθώα και Ανιδιοτελή..!!!
Αυτά λοιπόν τα Δυο δωράκια..προορίζονται για Δυο άτομα..που μπήκαν πριν Δυο περίπου χρόνια..ως Ευλογία Θεού..στην ζωή μου..!! Δυο άτομα..στα οποία χρωστώ πολλά..και θα χρωστώ για όσο ζω..!! Πείτε κάτι σαν φύλακες  Άγγελοι μου..και σίγουρα αυτό το δώρο..είναι μηδαμινό μπροστά στην δική τους Αγάπη και προσφορά..!!! Εάν και το γνωρίζουν..διότι τους το επιβεβαιώνω κάθε φορά που βρισκόμαστε..θέλω και μέσα από το blog μου..να τους πω..ένα μεγάλο Ευχαριστώ..να τους πω επίσης..ότι έχουν την αμέριστη Αγάπη μου..αλλά και εκτίμησή μου.. και πως σε ότι και αν χρειαστούν..εγώ..θα είμαι Πάντα.. εκεί..δίπλα τους..!!! 
Ε. και Ι. ...ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ..!!! 
---------------------------
Η 2 κατασκευές μου..είναι καλάθια..τα οποία διακόσμησα με χριστουγεννιάτικα στολίδια..και στα οποία πρόσθεσα διάφορα ποτά..κεράκια..extra διακοσμητικά..αλλά και διάφορα χριστουγεννιάτικα σοκολατένια είδη..!! Είναι ένα όμορφο δώρο..που μπορεί ο καθένας να φτιάξει..και φυσικά να το προσαρμόσει..σε όγκο και ποσότητα..ανάλογα με το βαλάντιο..που θέλει να διαθέσει..!! Απλώς.. εγώ από την φύση μου..είμαι άτομο του πλουραλισμού και της υπερβολής..και ότι δίνω ή κάνω..το δίνω και το κάνω στον υπερθετικό του βαθμό..!!! 
Το ίδιο έκανα λοιπόν και με τα καλαθάκια μου..!!
Ελπίζω και εύχομαι..να σας αρέσουν..!!
-----------------------------
Το ''κυρίως θέμα'' σε αυτή την καλαθούνα..είναι ο Άγιος Βασίλης..!!
 Οι χρωματισμός που επέλεξα..και για τα δυο καλάθια μου..είναι και από τους πολύ αγαπημένους μου..και μιλώ για το Βronze... απλώς.. πρόσθεσα και λίγες πινελιές από κόκκινο.. για να ''σπάσω'' την μονοτονία-μονοχρωμία..!!
Λίγο κρασάκι για να πιούμε στην υγειά μας τα Χριστούγεννα..!!
 Και λίγη σαμπάνια..για να ευχηθούμε τα καλύτερα..για το Νέο Χρόνο..που θα υποδεχθούμε..σε λίγες μέρες...!!
 Οι ΑγιοΒασίληδες μας χαμογελούν Τσαχπίνικα..!!!

                                                ---------------------------------
 Για την δεύτερη καλαθούνα μου..το κυρίως θέμα..είναι ο Χιονάνθρωπος..!!!
 Ο Αγιοβασιλάκος.. βρήκε παρεούλα.. και τα λέει με τον χιονανθρωπάκο..!!
 Για να συνθέσουμε μια κατασκευή..πρώτα κατασταλάζουμε στο χρώμα που θέλουμε..για να φτιάξουμε την κατασκευή μας..!!! Βρίσκουμε το κυρίως αντικείμενο που θα αποτελεί την βάση της σύνθεσής μας..και κατόπιν για να το πλαισιώσουμε..επιλέγουμε διάφορα κλαδάκια..κεράκια..και διακοσμητικά..ανάλογα με την αρέσκειά μας..και το γούστο μας..!!!
Όπως προανέφερα..οι ποσότητες..μπορούν να προσαρμοστούν ανάλογα με το πόσα θέλει κάποιος να διαθέσει..αλλά και το τι θέλει να φτιάξει ο καθένας..!!
 Και σίγουρα..με λίγα χρήματα..μπορούμε να φτιάξουμε..όμορφα..και εντυπωσιακά δωράκια..αρκεί να υπάρχει μεράκι.. και φαντασία..!!!
Και εδώ φτάσαμε στο τέλος της σημερινής ανάρτησης μας..!! Δεν σας λέω ακόμη καλές γιορτές..διότι μέσα στις προσεχείς ημέρες..θα σας αναρτήσω και άλλα διακοσμημένα καλαθάκια..!! Ελπίζω μόνο..και εύχομαι να σας άρεσαν..!!! 
Για την ώρα.. σας φιλώ..!!
Καλό απόγευμα σε όλους..!!

12 σχόλια:

Φιλία είπε...

Πανέμορφα τα καλάθια σου!!!! Να είναι καλόπιοτα τα δώρα σου και να περάσετε χαρούμενα και ευτυχισμένα Χριστούγεννα....
Φιλιά

syros2js είπε...

Αδυναμία μουουουου!!!
Σου εύχομαι να γεμίσεις εμπνεύσεις κ΄τη νέα σεζόν να επιστρέψεις δυναμικά κ' χαμογελαστά!!!
Φιλάκια πολλά-πολλά!!!

oldthings είπε...

Χαριτίνη ,τα καλάθια σου πανέμορφα , φτιαγμένα με γούστο και αγάπη !

Faidra είπε...

Χαριτινη ειναι πολυ ομορφο τα δωρακια σου !!!!!
Πολλα φιλια!!!!!

Kiki Aposeki είπε...

Κοριτσάκι μου γλυκό και γενναιόδωρο!!! Είναι υπέροχα τα καλάθια σου!!! Εύχομαι να είσαι ευλογημένη να δίνεις αλλά και να παίρνεις απεριόριστη αγάπη από τους γύρω σου!!!! Σε φιλώ γλυκά!!! Ευτυχισμένα Χριστούγεννα να έχετε!!!!

Dmitry Voevodin είπε...

Поздравляю с Рождеством Христовым! В этот светлый праздник хочу пожелать мира и спокойствия в вашем доме, добра, взаимопонимания, достатка, любви, счастья, душевного равновесия, успехов во всех начинаниях, побольше радости, крепкого здоровья и всех благ! Пусть оправдываются все ожидания и сбудутся самые заветные мечты!

Merry Christmas and a Happy New Year!

HerminiaRegolf είπε...

¡¡¡FELIZ NAVIDAD GUAPA!!!

ειρήνη χειροποιήματα είπε...

Χαριτίνη μου χρόνια πολλά και πάνω απ' όλα με υγεία, αγάπη και όμορφες στιγμές!! Όλοι περνάμε παρόμοιες φάσεις ανά περιόδους, οπότε μην ανησυχείς θα περάσει κι αυτό... Πολλά φιλιά και να περάσεις όμορφα!!

debbgoud είπε...

¸☆´.•´
.•´✶`*.
*.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏13
¸✶.•´¸.•*´✶
☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
╱◥◣
│∩ │◥███◣ ╱◥███◣
╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
│╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩
۩๑ Feliz Año Nuevo 2013!﹗๑۩
Frohe Weihnachten und Happy New Year
عيد ميلاد سعيد وسنة جديدة سعيدة
Bon Natali je bon annu
Veselé Vánoce a Šťastný Nový Rok
聖誕快樂,新年快樂
Sretan Božić i Nova godina
기쁜 성탄과 새해 복 많이 받으세요
Joyeux Noël et Bonne Année
Buon Natale e Felice Anno Nuovo
God Jul og Godt Nyttår
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku
Feliz Natal e Feliz Ano Novo
God Jul och Gott Nytt År
میری کرسمس اور نیا سال مبارک ہو

Бездомные животные είπε...

Την παραμονή των Χριστουγέννων, ένα blog για τα «αδέσποτα ζώα» σας συγχαίρει για αυτή την υπέροχη γιορτή και σας εύχομαι ό, τι καλύτερο.
Ευτυχισμένο το Νέο Έτος και Καλά Χριστούγεννα!

Areti είπε...

Πολυ ομορφα καλαθια !!!!Καλη χρονια σου ευχομαι, γεματη δημιουργιες!!!

Χαριτίνη είπε...

ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ.. ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ...!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΕΡΜΑ..ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ..ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ..ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΕΛΛΕΙΠΕΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΑΣ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ..!!!!
ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ..ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ..ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ..!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΙΑ.. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ... ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΧΡΟΝΙΑ..ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΥΓΕΙΑ..ΕΥΤΥΧΙΑ..ΑΓΑΠΗ..ΚΑΙ ΟΤΙ.. ΜΑ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΤΕ..!!!!
ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ..ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΣΤΗ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ...ΑΝΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟΟΟΟ...!!!!

ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΑΠΟΓΕΥΜΑΑΑ...!!!! :)